Ροή: Στους χώρους "put-away", οι παλέτες μεταφέρονται από την παραλαβή στον χώρο αποθήκευσης, που συνήθως είναι ένας χώρος ρύθμισης ροής ή ράφια.
Οχήματα:
Αυτόματα μηχανήματα χαμηλής ανύψωσης (Toyota Autopilot LAE)
Αυτόματα μηχανήματα στοίβαξης (stacker) (Toyota Autopilot SAE)
Αυτόματα μηχανήματα αντίβαρου (Toyota Autopilot OAE)
Αυτόματα μηχανήματα reach truck (Toyota Autopilot RAE)
Πλοήγηση: Με ανακλαστήρες ή φυσική πλοήγηση
Λογισμικό: Λογισμικό αυτοματισμού T-ONE
Εκκίνηση παραγγελίας: WMS, tablet, I/O
Ενσωμάτωση: WMS, PLC, μεταφορείς, ρομποτικά κελιά, πόρτες, συναγερμός πυρκαγιά κλπ
Μπαταρία: Οξέων μολύβδου ή ιόντων λιθίου με αυτόματη φόρτιση
Προσθήκες: Barcode, έλεγχος μορφοποίησης
Αυτοματοποιημένη διαδικασία "put-away" σε εισερχόμενα υλικά στο εργοστάσιο της Toyota στην Σουηδία
“Η Kaizen φιλοσοφία της Toyota είναι να εργάζεται με μικρές βελτιώσεις χωρίς να περιμένει να είναι σε θέση να τα αλλάξει όλα αμέσως.”
Mikael Egonsson, TPS Coordinator στην TMHMS
Τα εισερχόμενα υλικά τοποθετούνται στο δάπεδο σε σειρά ή διαφορετικά "βαθιές στοίβες". Σε αυτούς τους ρυθμιστές ροής συνήθως υπάρχουν πολλοί οδηγοί φορτηγών ή το προσωπικό της παραλαβής. Ένα AGV ή Autopilot από την Toyota, μπορεί να τοποθετήσει τα εισερχόμενα υλικά από την παραλαβή στον χώρο αποθήκευσης που συνήθως είναι ένα σύστημα ραφιών ή ένας χώρος εναπόθεσης.
Στις διαδικασίες "put away" συνηθίζεται να χρησιμοποιούνται πολλαπλοί τύποι μηχανημάτων για την μεταφορά προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε τους τύπους μηχανημάτων σε κάθε διεργασία. Για παράδειγμα, ένα αυτόματο μηχάνημα χαμηλής ανύψωσης για οριζόντια μεταφορά και ένα reach truck για την αποθήκευση - προκειμένου είμαστε σίγουροι για την σωστή εφαρμογή στις λειτουργίες σας.
Στην παρακάτω εικόνα απεικονίζεται ένας τυπικός χώρος εναπόθεσης (μερικές φορές ένας μεταφορέας).
Οι εντολές μεταφοράς ξεκινούν από τον διαχειριστή της πλατοφόρμας είτε μέσω ενός tablet (συνδεδεμένου με το T-ONE) είτε μέσω ενός κουμπιού. Το Τ-ΟΝΕ θα παραλάβει τον προορισμό από το σύστημα διαχείριση αποθήκης (WMS) μόλις το Autopilot παραλάβει το φόρτιο και ο σαρωτής επιβεβαιώσει το αναγνωριστικό του εμπορεύματος. Για τοποθεσίες χωρίς WMS, το T-ONE συνοδεύεται με δυνατότητα αντιστοίχισης προορισμού. Μέσω αυτού, το T-ONE μπορεί να ελέγξει την σαρωμένη τιμή από ένα φορτίο σε προκαθορισμένα δεδομένα και κριτήρια για να λάβει τον σωστό προορισμό τοποθέτησης. Ο προορισμός δεν χρειάζεται να είναι προδιαμορφωμένος και μπορεί για παράδειγμα να διαφέρει από το πρωί με το απόγευμα, δίνοντας έτσι την ευελιξία να προσαρμόσετε την λογική.
Για να εξασφαλιστεί η ομαλή παραλαβή των εμπορευμάτων από την παραλαβή, είναι απαραίτητη η σωστή τοποθέτηση τους. Επομένως, συνιστούμε την εφαρμογή οπτικών ελέγχων στην τοποθέτηση των παλετών και τον εντοπισμό τυχόν ζημιάς των εμπορευμάτων πριν την τοποθέτηση τους στην αποθήκη. Η εκπαίδευση των εργαζομένων και τον οδηγών φορτηγών μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε αυτή την διαδικασία και να κάνετε την αυτοματοποιημένη λειτουργία ομαλότερη και αποτελεσματικότερη.
Στην παρακάτω εικόνα μπορείτε να δείτε έναν τυπικό σταθμό εναπόθεσης:
Ροή: Στις εγκαταστάσεις παραγωγής ή στις αποθήκεςυπάρχει πάντα η ανάγκη για ανεφοδιασμό υλικών, όπως παλέτες με εξαρτήματα που μεταφέρονται στις γραμμές παραγωγής ή στους χώρους συλλογής που αποθηκεύονται
Οχήματα:
Αυτόματα μηχανήματα ρυμούλκησης (Toyota Autopilot TAE)
Αυτόματα μηχανήματα στοίβαξης (stacker) (Toyota Autopilot SAE)
Αυτόματα μηχανήματα αντίβαρου (Toyota Autopilot OAE)
Αυτόματα μηχανήματα reach truck (Toyota Autopilot RAE)
Αυτόματος μεταφορέας παλετών (Toyota Autopilot CDI)
Πλοήγηση: Με ανακλαστήρες ή φυσική πλοήγηση
Λογισμικό: Λογισμικό αυτοματισμού T-ONE
Εκκίνηση συλλογής: WMS, tablet, I/O, PLC
Ενσωμάτωση: WMS, PLC
Μπαταρία: Οξέων μολύβδου ή ιόντων λιθίου με αυτόματη φόρτιση
Προσθήκες: Barcode
Η αυτοματοποιημένη αναπλήρωση της παραγωγής βελτιώνει την εργασιακή ικανοποίηση στο Hargassner
“Η Toyota Material Handling όχι μόνο ανέπτυξε τα καλύτερα εργαλεία προσαρμοσμένα στις ανάγκες μας, αλλά απέδειξε πως είναι ένας αξιόπιστος εταίρος κατά την διάρκεια της υλοποίησης.“
Florian Pommer, Operations Manager στο Hargassner
Η διαδικασία αναπλήρωσης συναντάται συνήθως σε χώρους παραγωγής, γραμμές συναρμολόγησης ή σε χώρους συλλογής που χρειάζεται η αναπλήρωση εξαρτημάτων.
Μία μόνο παλέτα μπορεί να μεταφερθεί με ένα αυτοματοποιημένο παλετοφόρο, ή πολλαπλές παλέτες μπορούν να ρυμουλκηθούν ταυτόχρονα με αυτοματοποιημένο μηχάνημα έλξης. Σε περιοχές με αυξημένες κίνηση όπως οι γραμμές παραγωγής, λύσεις μηχανημάτων χωρίς πιρούνια αποτελούν μία καλή εναλλακτική για την ομαλή και ασφαλή μεταφορά παλετών.
Η εικόνα δείχνει ένα τυπικό σταθμό συλλογής: χώρος εναπόθεσης, conventional or gravity-flow racking, shuttle storage (RS150 with RAE).
Για κάθε εργασία αναπλήρωσης, το λογισμικό αυτοματοποίησης T-ONE δημιουργεί δύο εντολές μεταφοράς. Συνδυάζει τις ροές "από σημείο σε σημείο" και "κενή παλέτα": πρώτα αφαιρόντας την άδεια παλέτα και μετά την αντικαθιστά με μία πλήρη παλέτα. Μπορεί επίσης να ξεκίνησει μία κυκλική μεταφορά με ένα αυτοματοποιημένο μηχάνημα ρυμούλκησης. Έχετε την ευελιξία να επιλέξετε μεταξύ του προγραμματιζόμενου συστήματος ελεγκτή (PLC) των μηχανημάτων σας ή του WMS για την εκκίνηση αυτών των εντολών μεταφοράς. Μπορείτε επίσης να έχετε έναν χειριστή για να εκκινήσετε την διαδικασία μέσω tablet ή ενός συνδεδεμένουυ κουμπιού.
Στην εικόνα βλέπετε ενα τυπικό χώρο εναπόθεσης: χώρος εργασίας σε παραγωγή, racking.
Διαβάστε περισσότερα για τα αυτοματοποιημένα μηχανήματα ρυμούλκησης >>
Ροή: Όπου μετακινούνται παλέτες, υπάρχουν συχνά απλές μεταφορές από έναν συγκεκριμένο σταθμό σε έναν άλλο. Στα κέντρα διανομής όπου οι παλέτες μεταφέρονται απευθείας από τα εισερχόμενα στα εξερχόμενα, αυτό ονομάζεται διασταυρούμενη σύνδεση.
Οχήματα:
Αυτόματος μεταφορέας παλετών (Toyota Autopilot CDI)
Αυτόματα μηχανήματα χαμηλής ανύψωσης (Toyota Autopilot LAE)
Αυτόματα μηχανήματα στοίβαξης (stacker) (Toyota Autopilot SAE)
Αυτόματα μηχανήματα αντίβαρου (Toyota Autopilot OAE)
Πλοήγηση: Με ανακλαστήρες ή φυσική πλοήγηση
Λογισμικό: Λογισμικό αυτοματισμού T-ONE
Εκκίνηση παραγγελίας: WMS, tablet, PLC, I/O
Ενσωμάτωση: WMS, PLC, μεταφορείς, ρομποτικά κελιά, πόρτες, συναγερμός πυρκαγιάς
Μπαταρία: Οξέων μολύβδου ή ιόντων λιθίου με αυτόματη φόρτιση
Προσθήκες: Barcode
Η σύνδεση μέσω AGV βοηθά τη DSV να ισοσταθμίσει τη ροή εργασιών και τους πόρους της
“Τα μηχανήματα Autopilot ενισχύουν την παραγωγικότητα της DSV με την διαχείριση έως 400 παλετών ανά βάρδια, σε σύγκριση με τις 250 παλέτες από χειριστές"
Η διεργασία από σημείο σε σημείο βρίσκεται στις περισσότερες εγκαταστάσεις παραγωγής, όπου τα ημιτελή προϊόντα πρέπει να μεταφέρονται εντός της περιοχής παραγωγής μέχρι το ολοκλήρωση τους. Τα Autopilot μας μπορούν να φροντίσουν για τη μεταφορά των ημιτελών προϊόντων μεταξύ μεταφορέων ή χώρων εναπόθεσης.
Οι εργασίες ξεκινούν συχνά αυτόματα με ένα σήμα εισόδου, π.χ. με ένα φωτοκύτταρο τοποθετημένο στον μεταφορέα που ενεργοποιείται από το φορτίο καθώς πλησιάζει το τέλος της γραμμής. Μπορεί επίσης να ξεκινήσει με μη αυτόματο τρόπο μέσω ενός τάμπλετ ή του WMS.
Η εικόνα δείχνει έναν τυπικό σταθμό παραλαβής και παράδοσης: χώρος εναπόθεσης, μεταφορέας.
Διαβάστε περισσότερα για να αυτόματα μηχανήματα χαμηλής ανύψωσης >>
Οι χρονικοί κύκλοι διαδικασιών μέσα σε μια παραγωγή δεν είναι πάντα ίσοι, και επομένως, ενδέχεται να απαιτούνται μικρότερα αποθέματα για την κατά καιρούς αποθήκευση των ημιτελών προϊόντων. Το T-ONE, το λογισμικό αυτοματοποίησης της Toyota, θα προσδιορίσει αυτή την ανάγκη και θα δημιουργήσει μια θέση προσωρινής αποθήκευσης, όπου τα Autopilot θα μπορούν να τοποθετήσουν με ασφάλεια τα προϊόντα σας. Όταν χρειαστεί, το σύστημα θα στείλει μια νέα εντολή μεταφοράς σε ένα από τα αυτοματοποιημένα οχήματα για να ολοκληρώσει τη "μεταφορά από σημείο σε σημείο" - βελτιστοποιώντας τη λύση στις ανάγκες σας.
Στα κέντρα διανομής, αυτοί οι τύποι μεταφορών συχνά αναφέρονται ως ροές "διασταυρούμενης σύνδεσης", όπου τα εμπορεύματα μεταφέρονται απευθείας με Autopilot από χώρους προσωρινής αποθήκευσης στην εξερχόμενη περιοχή, συνήθως σε βαθιές στοίβες που αναμένουν αποστολή.
Διαβάστε περισσότερα για τους αυτόματους μεταφορείς παλετών >>
Flow: Σε μια αποθήκη ή μια μονάδα παραγωγής, υπάρχουν πάντα πολλές κενές παλέτες, καθώς τα εμπορεύματα έχουν χρησιμοποιηθεί ή συλλεχθεί. Οι κενές παλέτες είναι επίσης απαραίτητες για την τοποθέτηση των επιλεγμένων αντικειμένων ή τελικών προϊόντων από την παραγωγή.
Οχήματα:
Αυτόματος μεταφορέας παλετών (Toyota Autopilot CDI)
Αυτόματα μηχανήματα χαμηλής ανύψωσης (Toyota Autopilot LAE)
Αυτόματα μηχανήματα στοίβαξης (Toyota Autopilot SAE)
Αυτόματα μηχανήματα αντίβαρου (Toyota Autopilot OAE)
Πλοήγηση: Με ανακλαστήρες ή φυσική πλοήγηση
Λογισμικό: Λογισμικό αυτοματισμού T-ONE
Εντολή εκκίνησης: WMS, tablet, PLC, I/O
Ενσωμάτωση: WMS, PLC, μεταφορείς, ρομποτικά κελιά, πόρτες, συναγερμός πυρκαγιάς
Μπαταρία: Οξέων μολύβδου ή ιόντων λιθίου με αυτόματη φόρτιση
Ένα αυτόματο μηχάνημα στοίβαξης φροντίζει τον χειρισμό κενών παλετών στη Haval
"Είμαι πεπεισμένος ότι ο χρόνος αποπληρωμής θα είναι μικρότερος από τους 20 μήνες που υπολογίστηκαν. Βλέπω απλώς ότι οι άνθρωποι εργάζονται πιο αποτελεσματικά και έχουμε λιγότερες ζημιές."
Roel van Dijk, Supply Chain Manager, Haval
Η διαδικασία χειρισμού κενών παλετών βρίσκεται στις περισσότερες εργασίες όπου τα υλικά έχουν ανεφοδιαστεί, όπως σε γραμμές συναρμολόγησης, χώρους διαλογής, πλήρωσης ή όπου απαιτείται χειρισμός των αποβλήτων.
Οι άδειες παλέτες σας μπορούν να μεταφερθούν είτε από αυτοματοποιημένα μηχανήματα μία προς μία από το σταθμό συναρμολόγησης/επιλογής/τοποθέτησης σε διάταξη είτε να επιστρέφουν στην παραγωγή για τη φόρτωση των τελικών εμπορευμάτων. Ένας άλλος τρόπος για να εφαρμόσετε τον χειρισμό κενών παλετών στη λειτουργία σας είναι να μεταφέρετε μία στοίβα παλέτες, με ένα AGV από ένα χώρο εναπόθεσης σε άλλο χώρο εναπόθεσης αποκλειστικά για κενές παλέτες.
Μπορείτε να επιλέξετε να εκκινήσετε τις εντολές μεταφοράς για αυτόν τον τύπο ροής από το σύστημα PLC των μηχανημάτων ή το σύστημα διαχείρισης αποθήκης. Εναλλακτικά, ένας χειριστής μπορεί να τα εκκινήσει μέσω ενός tablet συνδεδεμένου με το λογισμικό αυτοματοποίησης της Toyota (T-ONE) ή ενός ρυθμισμένου κουμπιού.
Στην εικόνα βλέπετε έναν τυπικό σταθμό παραλαβής και παράδοσης: απόθεμα δαπέδου, σταθμός απορριμμάτων.
Ροή: Οι παλέτες με τα τελικά εμπορεύματα συλλέγονται σε έναν χώρο προσωρινής αποθήκευσης ή στα συστήματα περιτύλιξης κοντά στην περιοχή παραγωγής ή συλλογής και εναποτίθενται στην περιοχή εξερχόμενων υλικών, συνήθως σε χώρους ρύθμισης ροής στο δάπεδο ή σε στοίβες μεγάλου βάθους, σε αναμονή να φορτωθούν στα φορτηγά.
Οχήματα:
Αυτόματα μηχανήματα χαμηλής ανύψωσης (Toyota Autopilot LAE)
Αυτόματα μηχανήματα στοίβαξης (stacker) (Toyota Autopilot SAE)
Αυτόματα μηχανήματα αντίβαρου (Toyota Autopilot OAE)
Αυτόματα μηχανήματα reach truck (Toyota Autopilot RAE)
Πλοήγηση: Με ανακλαστήρες ή φυσική πλοήγηση
Λογισμικό: Λογισμικό αυτοματισμού T-ONE
Έναρξη παραγγελιών: WMS, tablet, PLC, I/O
Ενσωμάτωση: WMS, PLC, πόρτες, συναγερμός πυρκαγιάς
Μπαταρία: Οξέων μολύβδου ή ιόντων λιθίου με αυτόματη φόρτιση
Προσθήκες: Σάρωση γραμμωτού κώδικα
Τα μηχανήματα AGV μεταφέρουν ελεύθερα εμπορεύματα προς τον χώρο εξερχόμενων υλικών σε διαδρομές εν μέσω πλήθους χειροκίνητων περονοφόρων ανυψωτικών στην επιχείρηση λιανικής πώλησης ειδών παντοπωλείου Coop
«Παρακολουθήσαμε συνολικά 17.500 μεταφορές A προς B την εβδομάδα που θα μπορούσαν να αυτοματοποιηθούν και ξεκινήσαμε με την αυτοματοποίηση 3.000 από αυτές τις μεταφορές.»
Roger Tømmervold, Internal Logistics Manager στην Coop
Μετά την παραγωγή και την ολοκλήρωση των προϊόντων, αυτόματα οχήματα μπορούν να συλλέξουν τα εμπορεύματα στον τελικό σταθμό, όπως στο τέλος της γραμμής παραγωγής, στον μεταφορέα ή απευθείας σε ένα μηχάνημα παραγωγής. Όταν απαιτείται περιτύλιξη, το Autopilot μεταφέρει τα εμπορεύματα σε έναν σταθμό περιτύλιξης και μετά την περιοχή εξερχόμενων υλικών.
Η εικόνα παρουσιάζει έναν τυπικό σταθμό συλλογής: μεταφορέας, μηχάνημα παραγωγής, σύστημα περιτύλιξης.
Οι παλέτες ενδέχεται να μεταφερθούν απευθείας στον χώρο ρύθμισης ροής εξερχόμενων υλικών σε αναμονή για αποστολή, αλλά συχνά αποθηκεύονται κατά διαστήματα πριν αποσταλούν. Όταν τα εμπορεύματα μεταφέρονται στον χώρο αποθήκευσης, σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχει μεταφορά εμπορευμάτων μεταξύ μηχανημάτων, στο πλαίσιο παραγγελιών πολλαπλών σκελών, για χρήση του καταλληλότερου μηχανήματος για κάθε εργασία. Όταν η παραγωγή γίνεται κατά παρτίδες, τα αυτόματα περονοφόρα ανυψωτικά τοποθετούν τα εμπορεύματα σε συστήματα ραφιών με βαρύτητα ή shuttle. Για εμπορεύματα που δεν παρέχονται σε παρτίδες, τα συμβατικά συστήματα ραφιών είναι η συνήθης επιλογή. Χάρη στη μεγάλη γκάμα λύσεων υπάρχει πάντα μια ιδανική επιλογή για τις διαδικασίες σας.
Στην εικόνα παρουσιάζεται ένας τυπικός ενδιάμεσος σταθμός: συμβατικά συστήματα ραφιών ή με βαρύτητα, αποθήκευση shuttle (RS150 με RAE).
Οι παραγγελίες για μεταφορά των εμπορευμάτων σας στον χώρο εξερχόμενων υλικών ή στον χώρο αποθήκευσης ξεκινούν συνήθως αυτόματα από ένα σήμα I/O, π.χ. φωτοκύτταρο ή σαρωτής που ενεργοποιείται από το φορτίο καθώς πλησιάζει το τέλος του μεταφορέα. Η εργασία μπορεί επίσης να αποσταλεί αυτόματα από το σύστημα PLC των μηχανημάτων παραγωγής ή χειροκίνητα από έναν χειριστή μέσω tablet. Ο προορισμός καθορίζεται από το λογισμικό αυτοματισμού T-ONE είτε μαζί με το WMS είτε μέσω της λειτουργίας αντιστοίχισης προορισμού που μπορεί να στείλει μια σαρωμένη τιμή σε έναν συγκεκριμένο προορισμό.
Η εικόνα παρουσιάζει έναν τυπικό σταθμό εναπόθεσης: χώρος ρύθμισης ροής στο δάπεδο.
Διαβάστε περισσότερα για τη λειτουργία shuttle >>