Η Adveo είναι ένας από τους κορυφαίους παίκτες στην Ευρώπη στη χονδρική διανομή ειδών, υπηρεσιών και λύσεων γραφείου. Ως ηγέτης στη Γαλλία και τις χώρες της Benelux, ο όμιλος ADVEO διανέμει περισσότερους από 20.000 κωδικούς προϊόντων από αυτά τα περιφερειακά κέντρα logistics.
Για να συνεχίσει να υποστηρίζει τους πελάτες της στην ανάπτυξή τους, η Adveo επέλεξε να αυξήσει τη λίστα των προϊόντων της. Με περισσότερους από 20.000 κωδικούς διαθέσιμους σε απόθεμα, η Adveo Γαλλίας διαθέτει τη μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων στην αγορά. Ως εκ τούτου, η δημιουργία μιας νέας αποθήκης για τη γρήγορη και αποδοτική διανομή ήταν απαραίτητη. Η κάλυψη των απαιτήσεων σε ταχύτητα και ποιότητα έχει γίνει όλο και πιο σημαντική στον σημερινό κόσμο της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Έχοντας υπάρξει πελάτης της Toyota αποκλειστικά για περονοφόρα ανυψωτικά μηχανήματα για αρκετά χρόνια, η Adveo ανέθεσε στην Toyota τον σχεδιασμό της διάταξης του νέου κτιρίου, που περιλάμβανε συστήματα ραφιών, καθοδήγηση και ανυψωτικά μηχανήματα. Το νέο κέντρο υποστήριξε την κεντροποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας της Adveo στην περιοχή και, παράλληλα, έπρεπε να:
«Στην αρχή αυτού του έργου», εξηγεί ο Didier Renau, Sales Representative Storage Systems στην Toyota Material Handling France, «προτείναμε διάφορα layouts αποθήκης και λύσεις αποθήκευσης, ώστε να δούμε ποιο μοντέλο θα κάλυπτε καλύτερα όλες τις ανάγκες της Adveo». Και προσθέτει: «Οι απαιτήσεις αυξάνονταν καθώς το έργο προχωρούσε».
Η Adveo ήθελε έναν συνεργάτη που θα μπορούσε να την υποστηρίξει σε όλη τη διάρκεια του έργου, από την αρχή μέχρι την ολοκλήρωσή του. Ο Romain Thénard, Supply Chain Director της Adveo, παραδέχεται: «Η δουλειά μας είναι να προετοιμάζουμε παραγγελίες, όχι να καθορίζουμε όλα τα τεχνικά στοιχεία της κατασκευής μιας εγκατάστασης. Δεν διαθέτουμε τις απαραίτητες μηχανικές γνώσεις για αυτό».
Η Toyota μπόρεσε να προσφέρει υποστήριξη στον σχεδιασμό, τον καθορισμό των αναγκών, την υλοποίηση, την εκτέλεση, αλλά ακόμη και στη χρηματοδότηση του έργου.
Σε αυτό το έργο υπάρχουν δύο μεγάλες ζώνες, καθεμία με εντελώς διαφορετική διαμόρφωση. Η πρώτη είναι μια αποθήκη υψηλής χωρητικότητας με πολύ στενούς διαδρόμους, όπου τα VNA περονοφόρα μεγιστοποιούν την αποθηκευτική πυκνότητα. Ο στόχος ήταν η αποθήκευση όσο το δυνατόν περισσότερων παλετών: μία παλέτα, ένας κωδικός αποθέματος. Η δεύτερη ζώνη είναι μια συμβατική αποθήκη με reach trucks όπου πραγματοποιείται περισσότερη συλλογή προϊόντων από το έδαφος. Επιπλέον, υπάρχει μια ζώνη dynamic box για λεπτομερή συλλογή, κάτι που η Adveo ζήτησε ειδικά για τη λειτουργία της.
Η εγκατάσταση όλων των ραφιών, που περιλαμβάνουν 7 επίπεδα αποθήκευσης (ισόγειο, 1990, 3030, 4070, 6098, 8126 και 10154 mm), χρειάστηκε δύο ομάδες τεχνικών (συνολικά 8 άτομα) και ολοκληρώθηκε σε οκτώ εβδομάδες. Η εγκατάσταση του συστήματος καθοδήγησης απαίτησε έναν επιπλέον μήνα. Συνολικά, τοποθετήθηκαν περίπου 290 τόνοι ραφιών, 16.000 μεταλλικές επιφάνειες και 90 δυναμικά ράφια με rollers.
«Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις επιλογές που κάναμε», δηλώνει ο Romain Thénard. «Τώρα έχουμε το επίπεδο απόδοσης που επιδιώκαμε σε όλους τους τύπους εξοπλισμού. Ο κύριος λόγος που το καταφέραμε είναι ότι η συμβατότητα μεταξύ του αποθηκευτικού εξοπλισμού και του εξοπλισμού διαχείρισης υλικών αναλύθηκε και ελέγχθηκε εκ των προτέρων στον χώρο.»
Συνεχίζει: «Η πρόταση της Toyota, η οποία ήταν εντός του προϋπολογισμού μας, κάλυψε όλες μας τις απαιτήσεις:»
Ο πελάτης επέλεξε την παραδοσιακή ενεργειακή λύση, πράγμα που σήμαινε ότι έπρεπε να κατασκευαστεί ξεχωριστός χώρος φόρτισης για τη διαδικασία φόρτισης μπαταριών μολύβδου-οξέος. Στην Toyota Material Handling, αυτό αποτελεί μέρος της ολοκληρωμένης αποθηκευτικής λύσης – ακριβώς αυτό που αναζητούσε η Adveo.
Στην επόμενη φάση του έργου, η Adveo ενδέχεται να εξοπλίσει τη λειτουργική της διαχείριση με το I_Site της Toyota, για τη βελτίωση της ασφάλειας των προϊόντων, των περονοφόρων, των ραφιών και του προσωπικού, καθώς και για την καλύτερη διαχείριση του κόστους. Επιπλέον, επεκτείνει τον στόλο της με επιπλέον ενοικιαζόμενα περονοφόρα από την Toyota.