Τεχνικός επισκευάζει περονοφόρο ανυψωτικό

Χάλασε το ανυψωτικό σας;

Μην ανησυχείτε, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.

Κλείστε ραντεβού συντήρησης ή καλέστε στο +30 22990 20200 (Επιλογή 1)

Συντήρηση στην οποία μπορείτε να βασιστείτε

Toyota Service Concept, μια δομημένη προσέγγιση για να διατηρείτε τα περονοφόρα ανυψωτικά σας σε λειτουργία

Δεν σας παρέχουμε μόνο ποιοτικά προϊόντα, αλλά και ποιοτικές υπηρεσίες. Η ικανοποίηση των πελατών είναι η νούμερο ένα προτεραιότητά μας και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας.

Τα πλάνα συντήρησης μας διατηρούν την επιχείρησή σας σε λειτουργία και σας βοηθούν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα ανυψωτικά μηχανήματα σας, ανεξάρτητα από τη μάρκα, ώστε να μπορείτε να προγραμματίσετε τις λειτουργίες σας με απόλυτη σιγουριά.




Χάλασε το Ανυψωτικό σας Μηχάνημα;

Μην αγχώνεστε, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

Επιλέξτε τον τρόπο επικοινωνίας που επιθυμείτε: 

 - Καλέστε  +30 22990 20200 (πατώντας το 1)

 - Συμπληρώστε την αίτηση ραντεβού συντήρησης

 - Στείλτε μας ένα e-mail στο aftersales@gr.toyota-industries.eu

Κλείστε ραντεβού συντήρησης

Επιλέξτε πακέτο συντήρησης

Με τα πακέτα μας μπορείτε να προσαρμόσετε την συντήρηση των ανυψωτικών μηχανημάτων στην επιχείρησή σας, ανεξάρτητα από το μέγεθος του στόλου.

Μπορείτε να συνδυάσετε την συντήρηση σας με τη λύση διαχείρισης στόλου I_Site, που σας επιτρέπει να έχετε τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησής σας παρέχοντάς σας βασικά δεδομένα στόλου και συντήρησης.

Επικοινωνήστε μαζί μας για service και ανταλλακτικά

Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό (συνήθως εντός 24 ωρών). Όλες οι πληροφορίες διαχειρίζονται με απόλυτη εμπιστευτικότητα, σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου μας.

Τρόποι επικοινωνίας:

  • Καλέστε μας στο 2299020200 (Επιλογή 1)

 

  • Μέσω της παρακάτω φόρμας:

Έχετε περισσότερες ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια για να βρείτε το σωστό ανυψωτικό μηχάνημα;
Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας όταν χρειάζεστε βοήθεια!

Επικοινωνήστε μαζί μας ή πηγαίνετε στη σελίδα με τις Συχνές Ερωτήσεις

Δίπλα σας, πάντα

Τεχνικός συντήρησης κάνει έλεγχο σε ανυψωτικό μηχάνημα

Τι λαμβάνετε πάντα

  • Ένα ενιαίο συμφωνητικό συντήρησης για όλες τις μάρκες ανυψωτικών, ακόμα κι αν τα ανυψωτικά μηχανήματα σας δεν είναι της Toyota
  • Διαφανής συντήρηση χωρίς κρυφό κόστος: πλήρης εμφάνιση φύλλου εργασίας για ασφαλή αποδέσμευση
  • Διαπιστευμένοι τεχνικοί, που έχουν ολοκληρώσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα STEP
  • Γρήγοροι χρόνοι απόκρισης
  • Πλήρες ιστορικό συντήρησης

Κάθε πλάνο συντήρησης από την Toyota σας προσφέρει γνήσια ανταλλακτικά Toyota

  • Το 95% των ανταλλακτικών είναι πάντα διαθέσιμο σε απόθεμα. Τα γνήσια ανταλλακτικά παραδίδονται σε 24 ώρες οπουδήποτε στην Ευρώπη
  • Τα γνήσια ανταλλακτικά έχουν σχεδιαστεί και δοκιμαστεί για να είναι ασφαλή και να αποτρέπουν τη βλάβη του εξοπλισμού
  • Τα γνήσια ανταλλακτικά δημιουργούν χαμηλότερο κίνδυνο διακοπής λειτουργίας και κόστος επισκευής, αυξάνοντας την κερδοφορία
  • Τα γνήσια ανταλλακτικά είναι ανακυκλώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον
Άντρας που κρατάει ένα τηλέφωνο που δείχνει την εφαρμογή I_Site

Κάντε αίτημα συντήρησης μέσω του I_Site

  • Άμεση επαφή με την ομάδα υποστήριξης μας
  • Αίτημα υποστήριξης μέσω του κινητού σας
  • Προσθήκη φωτογραφιών και συγκεκριμένων μηνυμάτων
  • Ταχύτητα και ευκολία: μείωση χρόνου αδράνειας και βελτιωμένη παραγωγικότητα
Περισσότερα για το I_Site

Γιατί συντήρηση από την Toyota?

0
Τεχνικοί συντήρησης
0
Εξυπηρετούμενες τοποθεσίες πελατών
0εκατομύρια
Συντηρήσεις ανά έτος
0%
Επισκευή από την πρώτη επίσκεψη
0
Net Promoter Score

Πως μας βαθμολογούν οι πελάτες

Τι είναι σημαντικό για τους πελάτες μας;

Μέσω μιας αναγνωρισμένης μεθοδολογίας ρωτάμε τι είναι σημαντικό για τους πελάτες μας και πώς αποδίδουμε: η Καθαρή Βαθμολογία Υποστηρικτών μας επιτρέπει να συγκρίνουμε την απόδοσή μας.

 

Δεδομένου ότι η συντήρηση είναι ένας βασικός παράγοντας διαφοροποίησης, είναι σημαντικό για τους πελάτες μας να πραγματοποιούμε τις επισκευές γρήγορα, να κάνουμε τα πράγματα σωστά την πρώτη φορά και να διασφαλίζουμε ότι τα ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα όταν τα χρειάζονται.

 

Κάθε μήνα συλλέγουμε περισσότερες από 1500 έρευνες πελατών, οι οποίες μας επιτρέπουν να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να αυξήσουν την παραγωγικότητα και να ελέγξουν το κόστος.

Μάθετε περισσότερα για το Toyota Service Concept