Η ποιοτική έρευνα είναι το πιο σημαντικό εργαλείο μας για να κατανοήσουμε πώς αισθάνονται οι πελάτες μας για τις πωλήσεις, την συντήρηση και τις επιδόσεις των μηχανημάτων προς ενοικίαση. Η έρευνα αποστέλλεται για να παρακολουθεί συνεχώς την ικανοποίηση των πελατών και να συλλέγει ποιοτικά σχόλια. Περίπου 2000-2500 έρευνες συμπληρώνονται από τους πελάτες μας κάθε μήνα και ενεργούμε σύμφωνα με κάθε σχόλιο.
Το Net Promoter System είναι ένα παγκόσμιο πρότυπο για τη μέτρηση, την κατανόηση και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Το Net Promoter Score χωρίζεται σε Υπηρεσίες/Συντήρηση, Πωλήσεις και Ενοικίαση. Παρακάτω μπορείτε να δείτε πώς αποδίδουμε σε κάθε τομέα.
Ένα υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης από τη συνεργασία σας μαζί μας.
Για εμάς, υποστηρίζετε η στρατηγική μας - Ποιότητα σε ό, τι κάνουμε.
Μετά από κάθε σημείο επαφής, θα λάβετε μια έρευνα. Η έρευνα είναι στην πραγματικότητα ένα ολόκληρο ποιοτικό πρόγραμμα, για να βελτιώσουμε την επόμενη αλληλεπίδρασή μας μαζί σας.
Η έρευνα περιέχει μια σειρά από ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε το επίπεδο ικανοποίησής σας μετά την τελευταία επαφή μας μαζί σας. Χρειάζονται μόνο 2-3 λεπτά για να ολοκληρωθεί και τα σχόλιά σας μπορούν να μας βοηθήσουν να κάνουμε τη διαφορά.
Όταν απαντήσετε στις ερωτήσεις της έρευνάς μας, ένας από τους διαχειριστές της Toyota θα ενεργήσει άμεσα βάσει των σχολίων σας.
Κάνουμε άμεση παρακολούθηση και αναλαμβάνουμε δράση εάν αντιμετωπιστεί ένα ζήτημα, με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να σας διασφαλίσουμε ότι βελτιώνουμε συνεχώς τις διαδικασίες μας.
Είναι το πιο σημαντικό εργαλείο μας για να κατανοήσουμε πώς αισθάνονται οι πελάτες μας για τις πωλήσεις, την συντήρηση και τις ενοικιάσεις.
Είναι μέρος του DNA μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ζητάμε από τους πελάτες μας τα ειλικρινή σχόλιά τους, για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες μας. Η έρευνα ποιότητας είναι μέρος ενός μεγαλύτερου συστήματος ποιότητας στην Toyota.
Ο κύριος στόχος μας είναι να βελτιώσουμε την εμπειρία σας σχετικά με την επόμενη αλληλεπίδραση συντήρησης, πωλήσεων ή ενοικίασης. Λαμβάνετε άμεση απάντηση και υποστήριξη για θέματα και ερωτήσεις και έχετε την ευκαιρία να μοιραστείτε τη γνώμη σας για την απόδοση της Toyota.
Δίνει περισσότερες πληροφορίες για τη σχέση που έχουμε δημιουργήσει με τους πελάτες μας και πώς αντιλαμβάνονται τις υπηρεσίες μας. Εάν στην έρευνα εκφράζονται ανησυχίες ή ερωτήσεις, επικοινωνούμε με τον πελάτη για να συζητήσουμε, να κατανοήσουμε και να λύσουμε το ζήτημα.
Αξιολογούμε τι πιστεύετε για την απόδοση, τη συμπεριφορά και την ποιότητα της εργασίας μας, σε μερικές ερωτήσεις. Σας ζητούμε να βαθμολογήσετε με κλίμακα 1-5 με το 5 να είναι πολύ υψηλό. Υποβάλλουμε επίσης την κοινά χρησιμοποιούμενη ερώτηση NPS που είναι σε κλίμακα από 0-10.
Η έρευνα αποστέλλεται μόνο εάν είχαμε αλληλεπίδραση μαζί σας. Αποστέλλεται το πολύ κάθε τρίτο μήνα μέσω email. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγουμε την αποστολή πάρα πολλών ερευνών.
Θα χρειαστείτε μόνο 2-3 λεπτά για να ολοκληρώσετε την έρευνα.
Θα υπάρξει άμεση παρακολούθηση και δράση εάν αντιμετωπιστεί ένα ζήτημα και κανονικά απαντάμε εντός 48 ωρών. Τα θετικά σχόλια διαβιβάζονται για να ενθαρρύνουν ομάδες και άτομα. Επίσης, βελτιώνονται οι διαδικασίες για να αποφευχθεί η επανάληψη λαθών (Kaizen).
Ναι, μπορείτε να αλλάξετε τη συχνότητα ή να καταργήσετε την εγγραφή σας μέσω ενός συνδέσμου στην επιστολή πρόσκλησης έρευνας.
Το Net Promoter Score είναι μια μέτρηση εμπιστοσύνης και ικανοποίησης πελατών, που λαμβάνεται από το να ρωτάμε τους πελάτες πόσο πιθανό είναι να συστήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας σε άλλους σε κλίμακα 0-10.
Το Net Promoter System είναι ολόκληρο το σύστημα ποιότητας που ακολουθεί αυτήν την ερώτηση αφοσίωσης πελατών. Περιλαμβάνει ενεργή παρακολούθηση σε δυσαρεστημένους πελάτες, αλλά και βελτίωση της συνολικής ικανοποίησης και εμπιστοσύνης των πελατών με βάση τα σχόλια που λαμβάνονται.
Στο Σύστημα Net Promoter, οι πελάτες κατηγοριοποιούνται σε τρεις ομάδες-προωθητές (βαθμολογία 9-10), αρνητικοί (βαθμολογία 0-6) και ουδέτεροι (βαθμολογία 7-8). Κατά τον υπολογισμό της βαθμολογίας, το ποσοστό των αρνητικών αφαιρείται από το ποσοστό των προωθητών. Τα ουδέτερα σχόλια εξαιρούνται.
Παράδειγμα 10 πελατών που απάντησαν στην ερώτηση NPS: 7 προωθητές (70%), 1 αρνητικός (10%), 2 ουδέτεροι (20%)
70% -20% = NPS 50