Η Kvik προμηθεύει Δανέζικες κουζίνες για περισσότερα από 30 χρόνια, φέρνοντας επανάσταση στον τομέα της κουζίνας με καινοτόμο σχεδιασμό και γρήγορη παράδοση. Από τη Vildbjerg, η Kvik διανέμει έτοιμες κουζίνες μέσω 6 έως 9 φορτηγών που φεύγουν από την αποθήκη στο Vildbjerg κάθε μέρα για να τις παραδώσουν στα 150 καταστήματα Kvik που βρίσκονται σε όλη την Ευρώπη.
• Εταιρεία: Kvik
• Τοποθεσία: Vildbjerg, Denmark
• Βιομηχανία: Παραγωγή
• Μηχανήματα: 2 SAE Autopilot stackers
Η κουζίνα είναι το κεντρικό σημείο πολλών σπιτιών. Με ένα ευρύ φάσμα επιλογών για να δημιουργήσετε το σχέδιο που ταιριάζει στις ανάγκες κάθε πελάτη, η ζήτηση για νέες κουζίνες αυξάνεται συνεχώς. Αυτό ασκεί πίεση στην παραγωγή, την αποθήκευση και τον εσωτερικό χειρισμό υλικών της Kvik. Ως εκ τούτου, ο παραγωγός κουζίνας έχει ομαλοποιήσει την εσωτερική του μεταφορά με δύο αυτοματοποιημένα μηχανήματα στοίβαξης από την Toyota Material Handling.
Ο Søren Thomsen είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση ότι οι διαδικασίες εφοδιαστικής αλυσίδας στην Kvik είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικές. Η ανάπτυξη που γνώρισε η Kvik τα τελευταία πέντε χρόνια δημιούργησε την ανάγκη για βελτιστοποίηση της εσωτερικής προσφοράς αγαθών στην παραγωγή. "Η ανάπτυξη 25% των τελευταίων ετών ασκεί μεγαλύτερη πίεση στις εσωτερικές διαδικασίες και στους φυσικούς περιορισμούς. Γι' αυτό πριν από πέντε χρόνια δημιουργήσαμε μια νέα αίθουσα και τώρα βελτιστοποιήσαμε ξανά τις δραστηριότητές μας με τα AGV της Toyota για να ανταποκριθούμε στην αυξανόμενη ζήτηση. Ένας από τους λόγους πίσω από την επιλογή αυτής της λύσης ήταν η κυκλοφορία περισσότερων προϊόντων στο σύστημα χωρίς επέκταση της περιοχής, μεσω της αύξησης του αριθμού των θέσεων παλετών ή την πρόσληψη πρόσθετων χειριστών στην αποθήκη, και θεωρήσαμε ότι η μερική αυτοματοποίηση του χειρισμού των αγαθών θα μπορούσε να το λύσει », λέει ο Søren Thomsen.
Τα μηχανήματα Autopilot έχουν βελτιστοποιήσει δύο διαδικασίες χειρισμού υλικών: μεταφορά παλετών στην ενδιάμεση αποθήκευση και μεταφορά αγαθών από εκεί στην παραγωγή. Τα εισερχόμενα παλετοποιημένα προϊόντα από τους προμηθευτές τοποθετούνται σε λωρίδες παραλαβής. "Καθώς τα AGV της Toyota παραλαμβάνουν τα εμπορεύματα για να τα οδηγήσουν στην αποθήκευση, δεν χρειάζεται να αφιερώσουμε συγκεκριμένα άτομα σε αυτήν την εργασία. Τα προϊόντα παραλαμβάνονται αμέσως χωρίς καμία διακοπή. Λειτουργεί τέλεια και αφήνει τα χέρια των ανθρώπων ελεύθερα για άλλα καθήκοντα», λέει ο Søren Thomsen, επικεφαλής της αποθήκης. "Όταν τα εμπορεύματα φτάνουν στην ενδιάμεση αποθήκευση, τοποθετούνται επίσης σε λωρίδες αφιερωμένες σε εμπορεύματα αποθήκης. Στη συνέχεια, οι εργαζόμενοι αναλαμβάνουν και παραλαμβάνουν τα εμπορεύματα με μηχανήματα στοίβαξης για να τα τοποθετήσουν σε λωρίδες παραλαβής, μετά τα AGV τα μεταφέρουν στην παραγωγή όπου διπλώνουμε, σχεδιάζουμε, πλαστικοποιούμε, βάφουμε και τελειοποιούμε το υλικό στα τελικά προϊόντα».
Ο Søren Thomsen συμπεραίνει ότι η λύση με τα δύο AGV έχει αποφέρει κέρδη απόδοσης έως και 20%, με απόσβεση μικρότερη του ενός έτους. "Μετά από διερεύνηση της αγοράς για πιθανές λύσεις για 3 χρόνια, ξεκινήσαμε συζητήσεις με την Toyota για ένα πιθανό έργο αυτοματισμού. Πριν από ένα χρόνο, πατήσαμε το κουμπί έναρξης. Έχουμε κάνει πολλές αναλύσεις πριν και μετά και έχουμε επικεντρωθεί στην υλοποίηση του με την Toyota. Υπήρξε πλήρης εστίαση και πολύς ενθουσιασμός τόσο από τους διαχειριστές του έργου όσο και από τους συμβούλους», λέει ο Søren Thomsen.
Τα μοντέλα στοίβαξης Toyota BT Staxio SAE λειτουργούν σύμβαση πλήρους συντήρησης 84 μηνών. Πλοηγούνται με σύστημα GPS και χρησιμοποιούν λέιζερ και ανακλαστήρες σε καθορισμένη διάταξη. Οι εργαζόμενοι στην αποθήκη, που αποθηκεύουν και επιλέγουν τα εμπορεύματα, σαρώνουν τα εμπορεύματα τόσο πριν όσο και μετά την παραγωγή. Αυτό τους επιτρέπει να διατηρούν τον έλεγχο των αγαθών. Αρχικά, το έργο αυτοματισμού αφορούσε την επίλυση μιας αποστολής μεταφοράς αγαθών από το Α στο Β. "Έχει αποδειχθεί επιτυχημένο και γινόμαστε όλο και καλύτεροι στη χρήση του συστήματος. Με την πάροδο του χρόνου, στοχεύουμε να ενσωματώσουμε AGV στο WMS (σύστημα διαχείρισης αποθήκης) μας, ώστε να μπορούν επίσης να αποθηκεύουν και να παραλαμβάνουν τα εμπορεύματα, γεγονός που θα κάνει τις δραστηριότητές μας ακόμα πιο αποτελεσματικές. Τόσο η συνεργασία που έχουμε αναπτύξει, όσο και η ιστορία που έχουμε δημιουργήσει μας επιτρέπουν να εμβαθύνουμε στις λεπτομέρειες και να κατανοήσουμε τα πάντα. Είναι εξαιρετικά πολύτιμο και μας βοηθά να συμβαδίζουμε με την αυξανόμενη ζήτηση, και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας», λέει ο Søren Thomsen.