Έκθεση της Toyota Material Handling Europe

Οι νέες τάσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα συζητούνται στην τελευταία έκδοση της έκθεσης «Trends in Logistics» που δημοσιεύτηκε από την Toyota Material Handling Europe

Παρέχοντας μια επισκόπηση του επιχειρηματικού κλίματος, των απαιτήσεων των καταναλωτών και των τεχνολογικών εξελίξεων, η Toyota Material Handling Europe δημοσιεύει την έκθεση «Trends in Logistics Report» για το 2024, η οποία υπογραμμίζει την ανάκαμψη της οικονομίας, την αυξημένη εστίαση στην περιβαλλοντική και κοινωνική διακυβέρνηση και μια συνεχή τάση προς την τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση για την καταπολέμηση των προκλήσεων στην αγορά εργασίας.

Για να παρακολουθεί συνεχώς τις τάσεις στο τοπίο της εφοδιαστικής αλυσίδας, η Toyota Material Handling Europe ίδρυσε το τμήμα καινοτομίας της, το οποίο βοηθά στη διαμόρφωση των επιχειρηματικών και τεχνικών σχεδίων ανάπτυξης της εταιρείας και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες στους πελάτες, καθώς κάνουν τα δικά τους σχέδια σε έναν κλάδο που αλλάζει γρήγορα.

Τα δεδομένα προέρχονται από τη συνεργασία με βασικούς οργανισμούς όπως το Fraunhofer Institute for Material Flow, Logistics IML και Interact Analysis, και μέσω συζητήσεων «αναζήτησης σημείων τριβής» με κορυφαίους πελάτες. Τα στοιχεία από αυτές τις συνεργασίες τοποθετούνται στο «ραντάρ τάσεων» της Toyota, το οποίο στοχεύει να χαρτογραφήσει τον αντίκτυπο όλων των εξελίξεων όσον αφορά το χρονικό πλαίσιο και εάν θα επηρεάσουν τη βιομηχανία από επιχειρηματική ή τεχνική άποψη.

«Προσπαθούμε να διατηρήσουμε μια επισκόπηση όλων των εξελίξεων χρησιμοποιώντας μια δοκιμασμένη μεθοδολογία με τη μορφή ενός συστήματος ραντάρ, το οποίο μας βοηθά να δούμε πού πρέπει να είμαστε πιο αντιδραστικοί», εξηγεί ο Hans Larsson, Διευθυντής Στρατηγικής Καινοτομίας στην Toyota Material Handling Europe. , «Η δουλειά που κάνουμε είναι συνεχής, αλλά μία φορά το χρόνο δημιουργούμε ένα στιγμιότυπο των τάσεων που βλέπουμε και δημοσιεύουμε την ετήσια έκθεσή μας, η οποία ενημερώνει τους δικούς μας ανθρώπους αλλά προορίζεται επίσης να βοηθήσει οποιονδήποτε εργάζεται στην ευρωπαϊκή βιομηχανία της εφοδιαστικής αλυσίδας».

Η έκθεση του 2024 περιγράφει μια βελτιωμένη επιχειρηματική προοπτική με την αναμενόμενη ανάπτυξη του ΑΕΠ, την επιβράδυνση του πληθωρισμού, αλλά και τις συνεχιζόμενες αβεβαιότητες που οδηγούνται από γεωπολιτικές εντάσεις. Οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών έχουν ως αποτέλεσμα μια συνεχή σταθερή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, αν και παραμένουν σημαντικές διαφορές στις διαδικτυακές συνήθειες μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών.

«Αναμφίβολα ο μεγαλύτερος τομέας εστίασης είναι στο ESG (Περιβάλλον, Κοινωνία και Διακυβέρνηση), με τα νέα Ευρωπαϊκά Πρότυπα Αναφοράς Βιωσιμότητας (ESRS) να τίθενται σε ισχύ φέτος, τα οποία θα επηρεάσουν περισσότερες από 50.000 εταιρείες σε όλη την Ευρώπη», συνεχίζει ο Larsson. «Αυτό θα αυξήσει την πίεση στις νέες εξελίξεις για μείωση των εκπομπών CO2 σε πολλούς τομείς, όπως για παράδειγμα βλέπουμε να γίνεται πολλή δουλειά γύρω από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα πιο ενεργειακά αποδοτικά προϊόντα και τον χάλυβα χωρίς εκπομπές άνθρακα».

Από τεχνολογική άποψη, οι κύριοι τίτλοι είναι η ασφάλεια, η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη. «Η ασφάλεια είναι στενά συνδεδεμένη με το ESG και βλέπουμε μεγάλη εστίαση στις νέες τεχνολογίες για την προστασία των ατόμων που εργάζονται σε περιβάλλοντα αποθήκης», προσθέτει ο Larsson, «και ένας από τους προφανείς τρόπους προστασίας των ανθρώπων είναι να προχωρήσουμε προς αυτοματοποιημένες λύσεις. Η αυτοματοποίηση έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα στην συλλογή παραγγελιών, γεγονός που αντανακλά τη συνεχή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και τις προκλήσεις που βλέπουμε στην αγορά εργασίας». Τέλος, ο τομέας της τεχνητής νοημοσύνης αναπτύσσεται εξαιρετικά γρήγορα, και στην εφοδιαστική αλυσίδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε προηγμένη τεχνολογία όρασης, συστήματα εντοπισμού σε πραγματικό χρόνο και σε προσομοίωση και πρόβλεψη.

 

Κατεβάστε την έκθεση εδώ>>

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;

Επικοινωνήστε μαζί μας