Η Toyota Material Handling Europe παρουσιάζει την ιδέα A.I.TeamDelivery, μια εναλλακτική προσέγγιση στις ενοποιημένες παραδόσεις στο τελευταίο μίλι

Σε έναν κόσμο που βλέπει συνεχή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, υπάρχει αναπόφευκτη ανησυχία για τον αντίκτυπο στα δίκτυα παράδοσης, όχι μόνο για περιβαλλοντικούς λόγους, αλλά και λόγω της αυξανόμενης πίεσης στην οδική κυκλοφορία. Η Toyota Material Handling Europe έχει αναπτύξει ένα όραμα για μια εναλλακτική προσέγγιση: την ιδέα A.I.TeamDelivery.

Η ιδέα παρουσιάζεται σε μία ταινίας μικρού μήκους, που απεικονίζει τις απαιτήσεις διαδικτυακών αγορών μιας τυπικής οικογένειας, με διαφορετικές ανάγκες προϊόντων. Ανάγκες που αποτελούνται από παιχνίδια μέχρι τεχνολογία και εργαλεία. Οι τρέχουσες εφοδιαστικές αλυσίδες που χειρίζονται μια κατάσταση όπως αυτή θα μπορούσαν να έχουν ως αποτέλεσμα πολλές διαφορετικές παραδόσεις με τη καθεμία να μεταφέρει ένα μόνο αντικείμενο και όλες να παραδίδονται στην ίδια διεύθυνση την ίδια ημέρα.

Η Toyota οραματίζεται μια εναλλακτική, βελτιωμένη λύση, όπου οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν μια υπηρεσία «TeamDelivery» κατόπιν παραγγελίας. Αυτή η επιλογή θα εκτρέψει τα αντικείμενα που παραγγέλθηκαν σε έναν κόμβο ενοποίησης όπου ένα αυτοματοποιημένο όχημα θα λειτουργούσε αποτελεσματικά στην συλλογή για τη διεύθυνση παράδοσης. Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη και μέσω άμεσης επικοινωνίας με τα οχήματα εφοδιασμού, η μονάδα συλλογής θα έβγαινε αμέσως μόλις τα αντικείμενα έφταναν στον κόμβο ενοποίησης, δημιουργώντας μια πλήρη αποστολή.

Μόλις συναρμολογηθεί, η αποστολή των εμπορευμάτων φορτώνεται σε ένα αυτόνομο όχημα παράδοσης που πραγματοποιεί μια ενιαία ενοποιημένη παράδοση στη διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας.

Από το κλικ έως την παράδοση, κατά την ολοκλήρωση μιας ηλεκτρονικής παραγγελίας, ο καταναλωτής ξεκινά μια ροή στην εφοδιαστική αλυσίδα. Η εύρεση της σωστής λύσης εκπλήρωσης παραγγελιών είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση. Το να το κάνεις σωστά σημαίνει ικανοποίηση πελατών και συνολική επιχειρηματική επιτυχία. Κάθε βήμα μετράει για την απρόσκοπτη ροή της εφοδιαστικής αλυσίδας, από την αποθήκευση και τη διαχείριση αποθεμάτων, έως την επεξεργασία παραγγελιών και τη διαχείριση αποστολής και επιστροφών.

«Υπάρχουν πολλά οφέλη από αυτόν τον τύπο προσέγγισης», εξηγεί ο Mark Peters, Διευθυντής Μάρκετινγκ στην Toyota Material Handling Europe, «Είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για αστικές περιοχές, όπου προσεκτικά τοποθετημένοι κόμβοι ενοποίησης θα απλοποιούσαν τις ροές κυκλοφορίας και θα μείωναν σημαντικά τα οχήματα που αναλαμβάνουν αυτό που ονομάζεται παράδοση του τελευταίου μιλίου. Αυτό έχει επίσης αντίστοιχα περιβαλλοντικά οφέλη και οφέλη για τις εκπομπές άνθρακα».

Ο Peters συνεχίζει: «Αν και η ιδέα που δείχνουμε είναι σε αυτό το στάδιο, απλώς μια απεικόνιση του πώς θα μπορούσαν να λειτουργήσουν οι ενοποιημένες παραδόσεις, η τεχνολογία βασίζεται σε λύσεις με τις οποίες ήδη εργαζόμαστε. Στόχος μας εδώ είναι να ενθαρρύνουμε τη συνεργασία στον κλάδο μας για να βελτιστοποιήσουμε τον τρόπο με τον οποίο κινούμε τα πράγματα».

 

Δείτε την ιδέα εδώ >>

 

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;

Επικοινωνήστε μαζί μας