Η υιοθέτηση της καινοτομίας δεν είναι απλώς μια επιλογή, είναι το σημείο εκκίνησης για να ευδοκιμήσουν οι επιχειρήσεις και η κοινωνία. Γι' αυτό, τα επόμενα χρόνια, θα αυξήσουμε τις επενδύσεις μας στην έρευνα και την ανάπτυξη. Αυτό θα έχει σημαντικό και θετικό αντίκτυπο σε ολόκληρη την εταιρεία μας και θα επηρεάσει εξίσου όλους τους πελάτες μας. Θα αναπτύξουμε νέα προϊόντα και υπηρεσίες με έναν συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό και θα ενισχύουμε την αποτελεσματικότητα με νέες διαδικασίες και πιο εξελιγμένους τρόπους εργασίας.
«Η καινοτομία είναι το κλειδί για να παραμείνουμε σχετικοί σε έναν κόσμο της εφοδιαστικής αλυσίδας που γίνεται πιο περίπλοκος από ποτέ και αλλάζει με ταχύτητα που δεν έχουμε ξαναδεί».
Hans Larsson
Διευθυντής Στρατηγικής Καινοτομίας στην Toyota Material Handling Europe
Ποιες τάσεις και εξελίξεις θα διαμορφώσουν το μέλλον της εφοσιαστικής αλυσίδας; Αυτό είναι το ζωτικό ερώτημα.
Για να παρακολουθούμε, να καταννοούμε, και να προβλέπουμε, έχουμε δημιουργήσει το "Ραντάρ Τάσεων". Εδώ, αναλύουμε τις τάσεις των επιχειρήσεων, της εφοδιαστικής αλυσίδας και της τεχνολογίας από διαφορετικές οπτικές γωνίες και χρονικά πλαίσια. Συμβουλευόμαστε πολλές και διάφορες πηγές υψηλής ποιότητας, δημιουργώντας πληροφορίες που επιτρέπουν σε εμάς και τους πελάτες μας να λάβουν καλά ενημερωμένες αποφάσεις.
Ορίσαμε το μπλε ως το χρώμα των καινοτόμων ιδεών και των πρωτοτύπων μας. Αντιπροσωπεύει την αιχμή και την τεχνολογία, τον πρωτοποριακό βιομηχανικό σχεδιασμό και κυρίως τη φιλοδοξία να μετακινηθούν τα όρια του δυνατού. Είτε είναι στο σχεδιάγραμμα, είτε σε εγκαταστάσεις δοκιμής, όταν βλέπετε ένα από τα «μπλε της καινοτομίας» μας, ξέρετε ότι αυτή η ιδέα κάποια μέρα σύντομα θα έχει πραγματικό αντίκτυπο στον κόσμο γύρω σας.
Η ανθρώπινη μηχανική και η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) που συνδυάζονται στο σχεδιασμό δεν είναι απλώς μια συνεργασία, αλλά η αλλαγή του παιχνιδιού. Αντιπροσωπεύοντας τα νέα όρια του βιομηχανικού σχεδιασμού, οι μηχανικοί μας επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν τη δομική σχεδίαση των προϊόντων μας χρησιμοποιώντας αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης, με αποτέλεσμα μια μοναδική αρμονία δύναμης και ανθεκτικότητας, χωρίς να διακυβεύεται η χωρητικότητα, ενώ παράλληλα αφαιρούν το περιττό υλικό όπου είναι δυνατόν.
Με την ιδέα A.I. TeamDelivery, μοιραζόμαστε το όραμά μας για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ο κόσμος της εφοδιαστικής αλυσίδας και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Για την παράδοση στο τελευταίο μίλι, η ομάδα σχεδιασμού μας δημιούργησε ένα αυτοοδηγούμενο όχημα παράδοσης που ονομάζεται «Urban Runner». Αυτό το όχημα παράδοσης, αν και σχεδιάστηκε πρόσφατα, έχει ήδη κερδίσει ένα βραβείο σχεδιασμού iF.
Η οικοδόμηση νέων συνεργασιών και συνεργατικών οικοσυστημάτων είναι ζωτικής σημασίας για εμάς:
Μετατρέπουμε τις εξαιρετικές ιδέες σε εξαιρετικά προϊόντα. Όποτε συμβαίνει αυτό, τα πρωτότυπα "μπλε καινοτομίας" μας γίνονται τα προϊόντα "Toyota Material Handling πορτοκαλί" που γνωστά και χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο. Αυτή η μετατόπιση αντιπροσωπεύει τον πυρήνα της επιχείρησής μας - την ικανότητά μας να καλλιεργούμε και να αναπτύσσουμε ιδέες σε όλη τη διαδρομή, από τον πίνακα σχεδίασης μέχρι την τελική υλοποίηση.
«Η καινοτομία έχει να κάνει με τη δημιουργία αξίας με νέους τρόπους. Κάθε μέρα δουλεύουμε με τεχνολογίες αιχμής, αλλά η καινοτομία είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτό. Πρόκειται για την ανάπτυξη μιας βαθιάς κατανόησης των πελατών μας, των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, και την πρόκληση της τρέχουσας κατάστασης με νέες λύσεις. Αυτό είναι που μετατρέπει το μπλε ανυψωτικό σε πορτοκαλί».
Johan Brynås
Επικεφαλής Έρευνας και Καινοτομίας στην Toyota Material Handling Europe
Το μέλλον διαμορφώνεται από την καινοτομία στον αυτοματισμό, τη συνδεσιμότητα και την παραγωγικότητα. Μπορούμε να συμβάλουμε σε μια πιο βιώσιμη κοινωνία αναπτύσσοντας τις ασφαλέστερες και πιο ενεργειακά αποδοτικές λύσεις εφοδιαστικής αλυσίδας. Αυτό το κάνουμε εστιάζοντας στην τεχνολογία με τις υψηλότερες δυνατότητες για θετικό αντίκτυπο.
Ο τομέας της εφοδιαστικής αλυσίδας αντιμετωπίζει κάποιες πραγματικές προκλήσεις για την υλοποίηση του σχεδίου της Πράσινης Συμφωνίας της ΕΕ, με στόχο την αναδιαμόρφωση των πολιτικών της ΕΕ για το κλίμα, την ενέργεια, τις μεταφορές και τη φορολογία για τη μείωση των καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 90% έως το 2050. Εκτός από τις περιβαλλοντικές προκλήσεις, το UN SDGs (Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης) και το πλαίσιο αναφοράς ESRS της ΕΕ περιλαμβάνουν επίσης κοινωνικά θέματα και την εταιρική διακυβέρνηση ως επιχειρηματικούς λόγους. Εδώ, οι εταιρικές σχέσεις είναι ζωτικής σημασίας καθώς οι οργανισμοί δεν μπορούν να εργαστούν μόνοι τους προς ένα βιώσιμο μέλλον.
Για να παραμείνουμε στην πρώτη γραμμή, χρειαζόμαστε να παρακολουθούμε όλες τις εξελίξεις που επηρεάζουν τον κόσμο της εφοδιαστικής αλυσίδας, που φυσικά σημαίνει να κάνουμε την βιωσιμότητα αναπόσπαστο μέρος της επιχειρηματικής μας προσέγγισης.