Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία για εσάς στην ιστοσελίδα μας OK

Toyota Service Concept

Σας παρέχουμε όχι μόνο ποιοτικά προϊόντα αλλά και ποιοτικό service. Η ικανοποίηση των πελατών είναι προτεραιότητα μας, και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας. Για τον λόγο αυτό, εφαρμόζουμε το Toyota Service Concept, μια δομημένη προσέγγιση για βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μας χάρη στις 12 βασικές μας αξίες.

Πιστοποίηση

Μέσω της πιστοποίησης, διασφαλίζουμε ότι οι εργασίες service μας πληρούν τα πρότυπα της Toyota.

Εξάλειψη σπατάλης

Εστιάζουμε πάντα στην εξάλειψη της σπατάλης και στην ελαχιστοποίηση των επιπτώσεών μας στο περιβάλλον.

Τυποποίηση

Όπου και να βρίσκεστε, μπορείτε να εμπιστευτείτε τα υψηλά πρότυπα service και τις ακριβείς διαβεβαιώσεις μας σχετικά με τον χρόνο.

Genchi Genbutsu

Genchi Genbutsu σημαίνει «πηγαίνω να δω», επομένως μπορούμε να κατανοήσουμε πραγματικά μια κατάσταση και να λύσουμε κάθε πρόβλημα.

Heijunka

Το Heijunka εξισορροπεί τον φόρτο εργασίας και δημιουργεί ομαλή ροή εργασιών. Για αυτόν τον λόγο, ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός κάθε επίσκεψης είναι προτεραιότητά μας.

Επακριβής εφαρμογή

Στόχος μας είναι να ικανοποιούμε απόλυτα τις ανάγκες σας. Τα κατάλληλα άτομα, οι κατάλληλες δεξιότητες, τα κατάλληλα ανταλλακτικά και τα κατάλληλα συμβόλαια.

Ανταπόκριση

Κατανοούμε ότι η ανταπόκριση είναι προτεραιότητα σε περίπτωση διακοπής των διαδικασιών σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποκατασταθεί η λειτουργία της επιχείρησής σας γρήγορα και αποτελεσματικά.

Jidoka

Jidoka σημαίνει να αποκαλύπτουμε τα προβλήματα. Αντιμετωπίζουμε όλα σας τα προβλήματα με σοβαρότητα και τα λύνουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με τη μεγαλύτερη ασφάλεια.

Hoshin

Χάρη στη δέσμευσή μας για μακροχρόνιο και στρατηγικό προγραμματισμό, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι θα ικανοποιούμε τις απαιτήσεις σας, όχι μόνο αύριο αλλά και τα επόμενα χρόνια.

Πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο

Οι τεχνικοί μας έχουν πρόσβαση online σε όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για την εργασία σας. Επομένως, μπορείτε να βασίζεστε πάντα σε αποδοτικό και υψηλής ποιότητας service με ελάχιστες διακοπές λειτουργίας.

Kaizen

Εμπιστευόμενοι τη φιλοσοφία διαρκούς βελτίωσης, μια αρχή του «the Toyota Way» και του συστήματος TPS, μπορείτε να μείνετε ήσυχοι ότι προσπαθούμε πάντα να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών service μας.

Poka yoke

Το Poka Yoke είναι ένας μηχανισμός ή μια διαδικασία που έχει σχεδιαστεί για την αποφυγή λαθών. Αναβαθμίζοντας διαρκώς την ποιότητα των ανταλλακτικών και ελέγχοντάς τα πριν από την αποστολή, διασφαλίζουμε την έγκαιρη παράδοση των σωστών ανταλλακτικών.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει

Manager looking at I_Site on iPad

Διαχείριση στόλου I_Site

Το I_Site συνδέει τα μηχανήματα του στόλου σας, συλλέγει δεδομένα, παρέχει μια επισκόπηση του τι συμβαίνει και σας λέει τι να κάνετε για να βελτιστοποιήσετε τις διαδικασίες σας.

Διαβάστε περισσότερα >

Σύστημα Παραγωγής της Toyota

Εφαρμόζουμε τη μέθοδο λιτής παραγωγής στην παραγωγή μας και λειτουργούμε σύμφωνα με ένα σύστημα έλξης (pull), το οποίο σημαίνει ότι παράγουμε μόνο ό,τι παραγγέλνετε.

Διαβάστε περισσότερα >

Service technician servicing a Toyota truck

Service

Χάρη στα πλάνα service μας, η επιχείρησή σας παραμένει σε πλήρη λειτουργία και μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα μηχανήματά σας, ανεξαρτήτως μάρκας, ώστε να προγραμματίζετε τις διαδικασίες σας με απόλυτη βεβαιότητα. 

Διαβάστε περισσότερα >

Two men talking in front of a service van

Case Study: STEP και ASEC

Τα προγράμματα ASEC και STEP βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών και αποτελούν ένα βασικό μέρος του Toyota Service Concept. 

Διαβάστε περισσότερα >