Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία για εσάς στην ιστοσελίδα μας OK

Service technician walking from service truck

Επισκευή με την πρώτη επίσκεψη

Ένας από τους βασικούς δείκτες επιδόσεων στην επιχειρηματική μας στρατηγική για να γίνουμε νούμερο 1 στην ικανοποίηση των πελατών μας είναι η επισκευή με την πρώτη επίσκεψη. Αυτός ο αριθμός δείχνει το ποσοστό επιτυχίας στην εξυπηρέτηση των πελατών μας και την επισκευή της βλάβης κατά την πρώτη επίσκεψη.

Το Toyota Service Concept

Το Toyota Service Concept, ή το TSC για συντομία, είναι η προσέγγισή μας στη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μας και η προσφορά αξιοπιστίας στους πελάτες μας και η εμπιστοσύνη που χρειάζονται. Βασίζεται στις αρχές του συστήματος παραγωγής της Toyota (TPS) και του Toyota Way. Το χρησιμοποιούμε για την προώθηση της συνεχούς βελτίωσης της διαθεσιμότητας μηχανημάτων, της ποιότητας των υπηρεσιών μας και της μείωσης του κόστους για τους πελάτες μας.

Το TSC είναι η εγγύηση ότι θα είμαστε εκεί για τους πελάτες μας όποτε μας έχουν ανάγκη. Στο πλαίσιο του TSC, δίνουμε επίσης μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια των πελατών μας και των τεχνικών μας και εκπαιδεύουμε τους υπαλλήλους μας για να κατανοήσουν και να διαχειριστούν τους περιβαλλοντικούς κινδύνους της συντήρησης μηχανημάτων.

Το 2014 επιτύχαμε ένα ποσοστό 91% επισκευής με την πρώτη επίσκεψη και στόχος μας είναι να φθάσουμε στο 95% μέχρι το 2017. Για να το κάνουμε αυτό, εφαρμόζουμε συνεχώς την φιλοσοφία του TSC στις δραστηριότητές μας. Στις πρόσφατες εβδομαδιαίες έρευνες πελατών, εφαρμόζουμε το σύστημα Net Promoter Score (NPS). Η μεθοδολογία υποστηρίζει τη συνεχή βελτίωση (Kaizen) των λειτουργιών μας από την άμεση ανατροφοδότηση των πελατών.

Επιπλέον, εφαρμόζουμε μια δομημένη μεθοδολογία βελτίωσης που ονομάζεται Hoshin σε όλους τους τομείς της διαδικασίας εξυπηρέτησης για να διασφαλίσουμε ότι θα καλύψουμε και τις μελλοντικές απαιτήσεις των πελατών μας. Αυτό περιλαμβάνει αρκετές καινοτόμες τεχνικές λύσεις για την απλούστευση των καθημερινών λειτουργιών τους και ως εκ τούτου την αύξηση της παραγωγικότητας και της διαθεσιμότητας του μηχανήματος.

Techinican in front of service van

Προγράμματα διαπίστευσης υπηρεσίας

Στο πλαίσιο του Toyota Service Concept, έχουμε δύο πανευρωπαϊκά προγράμματα διαπίστευσης υπηρεσίας: το ASEC και το STEP. Αυτά τα εξειδικευμένα προγράμματα βελτίωσαν σημαντικά την εξυπηρέτηση των πελατών μας προσφέροντας υπηρεσίες προσαρμοσμένες στον πελάτη.

"Οι συνεχείς έρευνες πελατών μας μας λένε τι είναι το πιο σημαντικό για αυτούς. Η μέγιστη παραγωγικότητα στις δραστηριότητές τους εξαρτάται από τις προσπάθειές μας να εστιάζουμε στην παροχή ενεργητικής εξυπηρέτησης μέσω του Toyota Service Concept, καθώς και να φροντίζουμε γρήγορα για απρόβλεπτες επισκευές των στόλων τους".

David Reinerstedt
Manager Strategic Planning Service Market 
Toyota Material Handling Europe

  • Πάνω από 4.500 εκπαιδευμένοι τεχνικοί service
  • Πάνω από 3.300 πλήρως εξοπλισμένα βαν
  • Πάνω από 300.000 μηχανήματα σε συμβόλαια service
  • Πάνω από 3.500.000 επισκέψεις sercice ετησίως
  • 91% ποσοστό επισκευής με την πρώτη επίσκεψη - απόδοση 2015
  • 95% ποσοστό επισκευής με την πρώτη επίσκεψη - στόχος 2017

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει

Service technician servicing a Toyota truck

Service

Τα σχέδιά μας εξυπηρετούν τη λειτουργία της επιχείρησής σας. Αξιοποιήστε στο έπακρο τα μηχανήματα σας και προγραμματίστε τη λειτουργία σας με απόλυτη εμπιστοσύνη!

Διαβάστε περισσότερα >

Clock illustration in the foreground, a truck in the background

Toyota Service Concept

Εκφράζουμε το πάθος μας για το service με το Toyota Service Concept, μια δομημένη προσέγγιση για βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μας.

Διαβάστε περισσότερα >

Two men talking in front of a service van

Case Study: STEP και ASEC

Τα προγράμματα ASEC και STEP βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών και αποτελούν ένα βασικό μέρος του Toyota Service Concept. 

Διαβάστε περισσότερα >

Σύστημα Παραγωγής της Toyota

Εφαρμόζουμε τη μέθοδο λιτής παραγωγής στην παραγωγή μας και λειτουργούμε σύμφωνα με ένα σύστημα έλξης (pull), το οποίο σημαίνει ότι παράγουμε μόνο ό,τι παραγγέλνετε.

Διαβάστε περισσότερα >