Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία για εσάς στην ιστοσελίδα μας OK

Service που μπορείτε να εμπιστευτείτε

Χάρη στα πλάνα service μας, η επιχείρησή σας παραμένει σε πλήρη λειτουργία και μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα μηχανήματά σας, ανεξαρτήτως μάρκας, ώστε να προγραμματίζετε τις διαδικασίες σας με απόλυτη βεβαιότητα. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να προσαρμόσετε το πλάνο service σας, ώστε να πληροί με ακρίβεια τις ανάγκες σας ή μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα 3 πακέτα service μας.

Toyota Service Concept

Ως πελάτες, οι ανάγκες σας είναι προτεραιότητά μας και, για αυτόν τον λόγο, έχουμε πάθος με το service. Οι αξίες που εφαρμόζουμε στο service μας βασίζονται στο Toyota Service Concept. Υποδηλώνουν τον βαθμό στον οποίο οι λύσεις service που προσφέρουμε σας βοηθούν να αξιοποιήσετε στο έπακρο την επιχείρησή σας.

 

"Ο τεχνικός service που μας επισκέπτεται τακτικά είναι επαγγελματίας, αποδοτικός και πολύ αποτελεσματικός. Είναι εξαιρετικός τεχνικός, επικεντρωμένος στον πελάτη. Τον εμπιστεύομαι απόλυτα όταν λέει ότι η λειτουργία του μηχανήματος θα αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό. Είναι το ατού της επιχείρησής σας"

 

Περισσότερα για το Toyota Service Concept >

Πώς μας αξιολογούν οι πελάτες

Τι είναι σημαντικό για τους πελάτες μας;

Στο πλαίσιο μιας αναγνωρισμένης μεθοδολογίας, ρωτάμε τι είναι σημαντικό για τους πελάτες μας και ποιες είναι οι επιδόσεις μας: η αξιολόγηση Net Promotor Score μας βοηθά να αναλύσουμε τις επιδόσεις μας με βάση σημεία αναφοράς.

 

Από τη στιγμή που το service είναι το βασικό στοιχείο που μας διαφοροποιεί, είναι σημαντικό για τους πελάτες μας να πραγματοποιούμε τις επισκευές γρήγορα, να τις πετυχαίνουμε με την πρώτη φορά και να φροντίζουμε τα ανταλλακτικά να είναι διαθέσιμα όταν τα χρειάζονται.

 

Κάθε μήνα συλλέγουμε περισσότερα από 1500 ερωτηματολόγια πελατών, γεγονός που μας επιτρέπει να βελτιώνουμε διαρκώς το service μας. Με τον τρόπο αυτό, βοηθούμε τους πελάτες μας να αυξάνουν την παραγωγικότητα και να ελέγχουν το κόστος.

0
Tεχνικοί service
0 ώρες παράδοση
ανταλλακτικών σε όλη την Ευρώπη
0 εκατομμύρια
επισκέψεις service ετησίως
0%
επιτυχείς επισκευές κατά την πρώτη επίσκεψη
0
Net promoter score

Τοπική παρουσία, πάντα

Service technician doing truk check

Τι παίρνετε πάντα

  • Πλήρης διαφάνεια, χωρίς κρυφά έξοδα
  • Πιστοποιημένοι τεχνικοί
  • Πλήρες ιστορικό service

Κατά βάση, κάθε πλάνο service της Toyota συνοδεύεται από τα εξής: διαφάνεια στο service χωρίς κρυφά έξοδα, πιστοποιημένους τεχνικούς, σύντομο χρόνο απόκρισης και πλήρες ιστορικό service.

Technician preparing a full service

Πλήρες service

  • Μέγιστο επίπεδο απόδοσης
  • Κάλυψη βλαβών
  • Προληπτική συντήρηση

Καλύπτουμε όλες τις ανάγκες service σας για τα υψηλότερα δυνατά επίπεδα λειτουργικής απόδοσης και χρόνου λειτουργίας. Πλήρες service σημαίνει ολοκληρωμένο πλάνο εργατικών και ανταλλακτικών, συμπεριλαμβανομένης της προληπτικής συντήρησης, της κάλυψης βλαβών και των ανταλλακτικών που χρησιμοποιούνται στο service και στις επισκευές βλαβών.

Service technician working on a truck

Προληπτική συντήρηση premium

  • Συμφωνημένο πλάνο service
  • Μεγιστοποίηση ασφάλειας
  • Συμπεριλαμβάνονται τα ανταλλακτικά

Αποφύγετε τις μη προγραμματισμένες διακοπές λειτουργίας και τις δαπανηρές επισκευές. Αναλαμβάνουμε τη συντήρηση των μηχανημάτων σας βάσει ενός συμφωνημένου πλάνου και διασφαλίζουμε ότι πληρούν όλες τις απαιτήσεις ασφάλειας. Επίσης, παρέχουμε τα εξαρτήματα που αντικαθίστανται κατά το service.

Two men standing in warehouse talking

Προληπτική συντήρηση

  • Αποφύγετε τις μη προγραμματισμένες διακοπές λειτουργίας
  • Μεγιστοποιήστε την ασφάλεια
  • Μειώστε τους κινδύνους και το κόστος επισκευής

Όπως και με τη συντήρηση Premium, προλαμβάνουμε τις μη προγραμματισμένες διακοπές λειτουργίας και τις δαπανηρές επισκευές, διασφαλίζοντας επίσης τη συμμόρφωση με όλες τις απαιτήσεις ασφάλειας.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει

Manager looking at I_Site on iPad

Διαχείριση στόλου I_Site

Το I_Site συνδέει τα μηχανήματα του στόλου σας, συλλέγει δεδομένα, παρέχει μια επισκόπηση του τι συμβαίνει και σας λέει τι να κάνετε για να βελτιστοποιήσετε τις διαδικασίες σας.

Διαβάστε περισσότερα >

Clock illustration in the foreground, a truck in the background

Toyota Service Concept

Εκφράζουμε το πάθος μας για το service με το Toyota Service Concept, μια δομημένη προσέγγιση για βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μας.

Διαβάστε περισσότερα >

Service technician with toolbox

Case Study: Ποσοστό επιτυχών πρώτων επισκευών

Αυτός ο αριθμός δείχνει τις επιδόσεις μας στην επιτυχή εξυπηρέτηση των πελατών μας κατά την πρώτη επίσκεψη service. 

Διαβάστε περισσότερα >

Two men talking in front of a service van

Case Study: STEP και ASEC

Τα προγράμματα ASEC και STEP βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών και αποτελούν ένα βασικό μέρος του Toyota Service Concept. 

Διαβάστε περισσότερα >